Välkomna till min blogg!

Som ni antagligen redan har läst om ni just nu läserr det här, så vet ni redan att jag heter Cecilia och är 15 år. Men det säger egentligen inte så mycket om mig, eller hur? Så jag kom upp med idén om att introducera mig själv lite! 
 
Mitt största intresse måste jag ändå säga är musiken. Det är liksom det jag brinner för, och jag älskar att spela med mitt band Army 4, som just nu består av min bästa vän och min syster. Om ni är intressserade av att få veta mer om vårt band så kommer ladda upp en länk till våran Facebook-sida senare. Något som också är en väldigt stor del av mitt liv är djuren, både hästar, katter och hundar. Därför bestämde jag mig för att stödja både Djurens Rätt och World Animal Protection. Det är en sak jag vill ta upp när det gäller just det. Jag är medveten om att allt som organisationen Djurens Rätt gör inte är sådär jättesmart (förlåt för uttrycket!) alltid, men de gör ju så mycket om är så fruktansvärt bra också. Om man läser på lite om just Djurens Rätt så finner i alla fall jag fler fördelar än nackdelar med organisationens jobb för djurens rättigheter som helhet. Och det jag vill säga med detta är att man inte ska missbedömma någon, om de säger att de stödjer till exempel Djurens rätt. Citatet: "Don't judge a book by it's cover" är väldigt passande här, för man kan inte dra alla över en kam, bara för att någon eller några personer gjorde några misstag. 
 
Något jag också stödjer är UNICEF för jag tycker att de gör ett fantastiskt jobb när läget i världen är som det är nu. Jag kommer visa mitt stöd genom att blogga för varenda unge.
Introduktion