Army 4

Hej igen! Gissar på att det ännu inte är någon som har börjat läsa på min blogg men i alla fall så tänkte jag länka Facebook-sidan till mitt band Army 4. Sidan är ännu inte så uppdaterad, då vi än så länge bara har haft några spelningar. Men bilder och videos kommer snart börja komma upp även där! Så om ni (mina förhoppningsvis, framtida läsare) är lite nyfikna på vad vi gör så kolla in där lite senare!
 
Och innan vi har uppdaterat sidan så tänkte jag ändå berätta lite om oss. Vi heter alltså då Army 4, och består av min syster, mig och min bästa kompis (än så länge). Egentligen så är det ytterligare en person med i bandet, som dock inte har kunnat vara med på våra spelningar än. Musikstil? Vi har faktiskt ingen speciell musikstil, utan vi spelar lite allt möjligt! Så om ni är nyfikna så hoppas jag att ni fortsätter att läsa min blogg :)
 
Länken till Facebook-sidan: https://m.facebook.com/army4band/